Artykuł sponsorowany

MAM (na) prezenty

Prezenty dla dzieci
Prezenty dla dzieci Źródło: MAM
Dzieci w Polsce mają powody do radości. Rodzice chętnie je rozpieszczają i nie oszczędzają na ich małych przyjemnościach, zwłaszcza w okresie świątecznym. Jak wynika z raportu „Ile kosztuje dziecko w Polsce?” przygotowanego przez platformę MAM na podstawie badań konsumenckich Polacy wydają z okazji mikołajek i Bożego Narodzenia około 500 zł na prezenty dla swoich pociech. Są też tacy, którzy przeznaczają na ten cel nawet cztery razy więcej! Paradoksalnie pieniądze wydawane na upominki to idealny sposób na zoptymalizowanie napiętego grudniowego budżetu. Kupując prezenty za pośrednictwem platformy i aplikacji MAM, można zbierać złotówki na obniżenie comiesięcznych opłat za media.

Wyjątkowy czas rozpieszczania dzieci

Świąteczne szaleństwo dopada praktycznie każdego z nas. Przygotowania do Bożego Narodzenia wiążą się ze sporymi kosztami. Polacy co roku wydają w grudniu coraz więcej m.in. na zakup jedzenia, zorganizowanie kolacji wigilijnej czy świątecznego obiadu, a także na wyjazdy rodzinne do hoteli lub pensjonatów w Polsce i za granicą. Jednym z największych kosztów ponoszonych pod koniec roku są oczywiście prezenty. Zwłaszcza, że w kwestii rozpieszczania ukochanych jesteśmy dość rozrzutni. Platforma MAM (platforma do obniżania rachunków za prąd, gaz, telefon, internet i telewizję) zapytała Polaków, ile wydają m.in. na bożonarodzeniowe upominki dla swoich pociech. Okazało się, że młodzi rodzice są w okresie świątecznym jeszcze bardziej rozrzutni niż w ciągu całego roku. Badani Polacy przyznali, że normalnie wydają na prezenty dla swoich dzieci średnio 200 zł miesięcznie. W grudniu ta kwota wzrasta o około 300 zł i wynosi średnio 500 zł. Na prezenty mikołajkowe opiekunowie przeznaczają średnio ponad 230 zł, zaś na bożonarodzeniowe – niespełna 270 zł. Spora grupa badanych, bo aż ¼, zadeklarowała jednak, że w ich wypadku środki te są jeszcze wyższe i wahają się od 300 do nawet ponad 2000 zł na każde dziecko.

Doceniana różnorodność rynku

Popyt rodzi podaż. Skłonność młodych rodziców do rozpieszczania dzieci wpływa na zróżnicowanie i bogactwo rynku zabawek w Polsce. Bogactwo, z którego bardzo chętnie korzystamy, poszukując najbardziej konkurencyjnych ofert. Polacy jako konsumenci kupują zabawki i produkty dla najmłodszych w różnych sklepach. Z raportu „Ile kosztuje dziecko w Polsce?” opublikowanego przez platformę MAM wynika, że ponad 30% badanych wybiera sklepy internetowe. Zwycięstwo e-sklepów nad placówkami stacjonarnymi, w których zaopatruje się niemal 29% Polaków, tłumaczyć można z jednej strony wygodą zakupów, z drugiej często konkurencyjnymi cenami. Nieco rzadziej, ale równie chętnie opiekunowie kupują zabawki i akcesoria dla najmłodszych także w dyskontach i marketach (21,5% wskazań).

Zabawa przez edukację

Najbardziej popularną i najczęściej wybieraną kategorią zabawek są te edukacyjne. Decyduje się na nie ponad połowa badanych (61,5%). Na drugim miejscu Polacy – zarówno ci dorośli, jak i ci młodsi – upodobali sobie klocki i układanki (ponad 58% wskazań). Ostatnie miejsce na podium zajęły książki i kolorowanki wybierane przez ponad 55% młodych rodziców. Badania platformy MAM zaskakują choćby w kwestii gier komputerowych i szeroko pojętej elektroniki. Mimo tak dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii na zakup wspomnianych decyduje się odpowiednio 20% i 16,5% respondentów. Wyraźnie widać więc, że młodzi rodzice dostrzegają potencjał tzw. klasycznych zabawek edukacyjnych, które nie tylko rozwijają dzieci, ale także umożliwiają wspólne, kreatywne spędzanie czasu. Szukając najbardziej atrakcyjnych ofert i wybierając świąteczne prezenty, warto skorzystać z nowoczesnych narzędzi, takich jak platforma i aplikacja MAM, która za każdy zakup zwraca część pieniędzy w formie tzw. Złotówek MAM. Te złotówki następnie można wykorzystać na opłacenie rachunków za prąd, gaz, telefon, internet i TV. Jak to działa?

MAM obniża Twoje rachunki

Platforma MAM pozwala obniżać rachunki za media środkami uzyskanymi przy okazji dokonywania codziennych zakupów w punktach stacjonarnych oraz online. MAM pozwala na realne zwiększenie wartości każdej wydawanej przez Polaków kwoty i przeznaczenie zebranych w ten sposób środków na opłacenie rachunków za podstawowe media, czyli: prąd, gaz, telefon, internet i telewizję. MAM to dla konsumentów rozwiązanie, które umożliwia mądre wydawanie pieniędzy i zarządzanie domowym budżetem, w taki sposób, by obniżać comiesięczne oraz stałe zobowiązania, które posiada niemal każde polskie gospodarstwo. Platforma to sposób na stale rosnące rachunki za media.

W przypadku zakupów w sklepach stacjonarnych, wystarczy zrobić za pomocą aplikacji MAM zdjęcie paragonu. Następnie po jego weryfikacji zostaną naliczone złotówki na poczet obniżenia opłat za rachunki. Dokonując zakupów w dowolnych sklepach i punktach stacjonarnych każdy może zyskać 50 Złotówek MAM na opłacenie rachunków.

W przypadku zakupów w internecie wystarczy wejść na stronę www.jamam.pl i z poziomu platformy przejść do wybranego e-sklepu i złożyć zamówienie. Złotówki MAM zostaną naliczone automatycznie po dokonaniu opłaty za wybrane produkty i zgormadzone na koncie użytkownika. Zebrane złotówki można następnie przeznaczyć na opłacenie dowolnego rachunku za media czyli prąd, gaz, telefon, internet czy telewizję.

„Stworzyliśmy MAM żeby wspierać konsumentów. Nasze przewodnie hasło „We cover it” świadczy o tym najlepiej. Posiadanie dziecka to nie tylko ogromne szczęście, ale także koszty. Nasze motto mówi: ty wydawaj a my zajmiemy się Twoimi stałymi opłatami. Chcemy być wsparciem dla rodziców, na każdym etapie rozwoju ich dziecka. Największą radość sprawia nam patrzenie na to, jak dzięki nam konsumenci nie muszą płacić wysokich rachunków za media i nie martwią się tym, a ich opłaty np. za prąd są o połowę mniejsze”. – komentuje Marcin Walaszczyk, Dyrektor Zarządzający platformy do obniżania rachunków za media MAM.

Korzystanie z platformy MAM jest bardzo proste i całkowicie bezpłatne. Aby zarejestrować się i zacząć zbierać środki na comiesięczne rachunki wystarczy pobrać aplikację z Google Play lub Appstore lub wejść na stronę internetową www.jamam.pl

Święta, święta… i po rachunkach!

Mimo, iż fundusze przeznaczane na utrzymanie i wychowanie dzieci znacznie obciążają domowe budżety Polaków, wydatki jakie ponosimy na dzieci możemy dziś wykorzystać do oszczędzania i optymalizowania innych domowych kosztów. Kupując zabawki, ubrania czy inne produkty dla dzieci i młodzieży za pośrednictwem platformy czy aplikacji MAM i robiąc zdjęcia paragonów można realnie zwiększać wartość każdej i tak wydanej złotówki przeznaczając ją na opłacenie rachunków za media. Warto skorzystać z tego rozwiązania zwłaszcza w obliczu zbliżających się wielkimi krokami świąt Bożego Narodzenia, gdy zakup prezentów dla tych których kochamy najbardziej mocniej niż na co dzień obciąża portfele. Bo z MAM – Święta, święta… i po rachunkach!

Źródło: MAM