Nie usprawiedliwiaj się brakiem czasu. 20 minut wystarczy

Nie usprawiedliwiaj się brakiem czasu. 20 minut wystarczy

Dodano: 
Nie trzeba ćwiczyć długo, grunt, by regularnie (fot. sxc.hu) / Źródło: FreeImages.com
Nie potrzeba godzin spędzonych na siłowni, w parku czy na macie do jogi by zadbać o dobrą formę. Nie ma też co rozpaczać jeśli nie jesteście w stanie przeznaczyć godziny dziennie na ćwiczenia. Specjaliści w dziedzinie fitnessu twierdzą, że wystarczy... 20 minut.
Obserwacje przeprowadzone przez uczonych z Wyższej Szkoły Medycyny Sportowej w Stanach Zjednoczonych pokazują, że 20-minutowe sesje ćwiczeń mogą przynieść takie same rezultaty, co dwukrotnie dłuższe sesje. Ważne, by ćwiczyć intensywnie - "w pocie czoła".

Sesje takie nie są jednak polecane osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem. Dla nich lepsze będą na początek regularne lżejsze ćwiczenia aerobowe, takie jak jogging czy jazda na rowerze, które przygotują organizm na bardziej intensywny, choć krótszy wysiłek.

sjk, mamzdrowie.pl

Czytaj także

 0