Polsat walczy z koronawirusem. O której oglądać charytatywny blok reklamowy?

Polsat walczy z koronawirusem. O której oglądać charytatywny blok reklamowy?

Reklama na ratunek – „Razem w walce z koronawirusem”
Reklama na ratunek – „Razem w walce z koronawirusem” Źródło: Polsat
Telewizja Polsat podjęła decyzję o przekazaniu czasu antenowego w postaci specjalnego bloku reklamowego na rzecz walki z koronawirusem. Akcja organizowana jest we współpracy z Biurem Reklamy Polsat Media.

Całkowity dochód z emisji bloku reklamowego „Reklama na Ratunek – Razem w walce z ”, za pośrednictwem Fundacji Polsat, zostanie przekazany najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.

Emisja specjalnego bloku reklamowego w czwartek, 2 kwietnia o godzinie 18:45, tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń”. Im więcej widzów obejrzy blok „Reklama na Ratunek” tym więcej środków zostanie przekazanych na wsparcie lekarzy i pracowników szpitali.

– Chcemy pomóc tym, którzy są na pierwszej linii w walce z trwającą epidemią. 2 kwietnia o 18:45 możemy ponownie pokazać, że prosty gest ma wielką moc. Pamiętajmy – Zostajemy w domu, oglądamy blok i pomagamy w walce z koronawirusem – mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat. – Dzięki temu każdy z nas, choćby w taki sposób, dołoży swoją cegiełkę do wsparcia tych, którzy są dzisiaj najodważniejsi, ale też najwięcej ryzykują – dodaje.

Do wzięcia udziału w akcji i obejrzenia bloku reklamowego „Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem” zachęcać będą spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsat News, prowadzącego główne wydanie „Wydarzeń”, a także programy „Gość Wydarzeń” oraz „Wydarzenia i Opinie”.

Spoty będą emitowane od piątku, 27 marca, we wszystkich kanałach Grupy Polsat, w serwisie IPLA, w internecie oraz w mediach społecznościowych.

Czytaj też:
Koronawirus. 36 tys. pracowników linii lotniczej trafi na postojowe