5 najlepszych ćwiczeń dla diabetyków. Rekomendują je lekarze i trenerzy

5 najlepszych ćwiczeń dla diabetyków. Rekomendują je lekarze i trenerzy

Dodano: 
Mata do ćwiczeń
Mata do ćwiczeń / Źródło: Pexels / Karolina Grabowska
Życie z cukrzycą dla wielu osób jest niezwykle trudne. Przestrzeganie ograniczonej diety i robienie regularnych badań nie jest łatwym zadaniem. Jednak kontrola poziomu cukru we krwi jest ich codziennością. Aby utrzymywać cukier na dobrym poziomie, konieczna jest dieta i ćwiczenia fizyczne. Jakie wybrać?

Jednym z najczęstszych problemów związanych z cukrzycą typu II jest otyłość. Ponad 90 procent osób z tym schorzeniem ma nadwagę. Za każdym razem, gdy poziom cukru we krwi przekracza 140 mg / dl, ciało doświadcza uszkodzenia nerwów i komórek. Wiele osób uważa, żema cukrzycę, ponieważ ​​ich poziom cukru we krwi jest zagrożony, ale nie jest wystarczająco wysoki do oficjalnej diagnozy cukrzycy. Jest to znak ostrzegawczy z twojego ciała, że ​​musisz zapobiec rozwojowi tego ciężkiego stanu. Aby poprawić stan swojego zdrowia, niezbędna będzie regularna aktywność fizyczna.

Najlepsze ćwiczenia przy cukrzycy

American Diabetes Association (ADA) stwierdza, że ​​osoby w stanie przedcukrzycowym powinny co najmniej 150 minut ćwiczeń co tydzień, aby odwrócić ten stan. Ćwiczenia są kluczem do zachowania zdrowia i obniżenia poziomu cukru we krwi. Jeśli prowadzą siedzący tryb życia, rozpoczęcie takiej rutyny jest bardzo ważne. Należy skonsultować się z lekarzem, jeśli wystąpią problemy zdrowotne, które mogą być nasilone przez energiczne ruchy.

Czytaj także:
Ćwiczysz popularną „deskę”? Nie popełnij tych błędów. Zdarzają się bardzo często

Opracowała:
Źródło: Power of positivity

  • Partner serwisu
  • Boehringer Ingelheim

Czytaj także

 0