Innowacyjny LEK-AM

Dodano:   /  Zmieniono: 
Choć historia LEK-AM jest stosunkowo krótka – sięga 15 lat, był to okres bardzo dynamicznego wzrostu i ugruntowania wizerunku firmy jako jednego z najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw na rynku farmaceutycznym.

EK-AM od początku istnienia przyjął strategię mającą na celu zdobycie pozycji lidera w poszczególnych segmentach rynku. Aby uniknąć pułapki średniego wzrostu, zarząd postawił na innowacje, rozwój i implementację nowych technologii. Owszem, nowe technologie to często ryzykowne i kapitało chłonne inwestycje, ale tylko one dawały szansę na skokowy wzrost wartości firmy. R&D stało się więc priorytetem.

Kolejne rynki, szerokie portfolio

Więcej możesz przeczytać w 4/2016 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.