Z badań przeprowadzonych w 2012 r. przez TNS OBOP na zlecenie jednego z producentów wódki wynika, że 40 proc. kobiet i tyle samo mężczyzn uważa, że mamy dziś w Polsce do czynienia z kryzysem męskości. Z tą jednak różnicą, że mężczyźni utożsamiają ten kryzys z przesadnym dbaniem przedstawicieli ich płci o sferę fizyczną i wygląd, natomiast kobiety raczej z egoizmem mężczyzn, brakiem odpowiedzialności i przerzucaniem na nie obowiązków tradycyjnie uważanych za męskie. Kobiety, mimo że już dawno wyszły z roli księżniczek zamkniętych w wieżach, wciąż cenią w mężczyznach takie cechy jak odwaga, lojalność i honor. Nie bez znaczenia jest także fizyczność – 43 proc. ankietowanych pań przyznało, że lubi, gdy mężczyzna jest sprawny i silny.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.