Narzekamy, że nie stać nas na leki, że są drogie. A lekką ręką wydajemy co roku miliardowe kwoty na iluzję, tj. suplementy diety. Jesteśmy pod tym względem mistrzami Europy. „Wprost” radzi, jak nie dać się nabić w butelkę i wybierać farmaceutyki z głową.
Rynek suplementów rozwija się nawet więcej niż gwałtownie. Liczba tego typu produktów trafiająca do sprzedaży zwiększa się co roku o 2-3 tys., a w tym roku o ponad 4 tys. Ich sprzedaż wzrasta wielokrotnie pod wpływem reklam kuszących szybkim efektem po zażyciu danego specyfiku. Rzecz w tym, że przeciętny Polak nie odróżnia suplementu diety od leku, dobrego suplementu od gorszego. Przygotowaliśmy dla Państwa raport na ten temat.
PRODUKT SPOŻYWCZY, A NIE LEK
Więcej możesz przeczytać w 42/2015 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.