Artykuł sponsorowany

Kobiecy biust to też męska sprawa!

Dodano:
Piersi Źródło: Fotolia / tanawatpontchour
12 odważnych mężczyzn, już po raz trzeci postanowiło zmierzyć się z jednym z najgroźniejszych wrogów kobiet naszych czasów – z zaawansowanym rakiem piersi. W ramach kampanii „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” powstał wyjątkowy kalendarz „Power od Community 2019”, z którego dochód przeznaczony jest na wsparcie pacjentek chorujących na zaawansowanego raka piersi oraz ich bliskich. Dzięki kampanii Fundacja OnkoCafe, wspólnie ze wspaniałymi sportowcami przełamuje kolejne bariery, których celem jest pokazanie jak ważne jest wsparcie dla kobiet zmagających się z chorobą.

Statystyki są nieubłagane – rak piersi każdego dnia atakuje w Polsce średnio 50 kobiet, a rocznie ponad 18 tysięcy. Aż u 30 proc. chorych zdiagnozowanych we wczesnym stadium, nowotwór rozwinie się do postaci zaawansowanej. Crossfitowcy zaangażowani w kampanię BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa swoją nieustępliwością, wielomiesięcznym przygotowaniem i dietą pokazują innym mężczyznom, że nie tylko można, ale wręcz trzeba wspierać kobiety w codziennym życiu, ale także w chorobie!

– To nie siła i wielkość mięśni decyduje o męskości, lecz czujność i odpowiedzialność za zdrowie kobiety. Przypominanie jej o regularnych badaniach i konieczności dbania o swoje zdrowie, a przede wszystkim – bliskość i wsparcie, które możemy jej okazać w trudnych chwilach – mówi Jakub Popławski, inicjator charytatywnego kalendarza „Power of Community”.

Tegoroczna sesja zdjęciowa zrealizowana została w scenerii XIV-wiecznego Zamku w Ogrodzieńcu. Dochód ze sprzedaży kalendarza zostanie przeznaczony na wsparcie kobiet z zaawansowanym rakiem piersi i ich najbliższych. Ambasadorami tegorocznej edycji kampanii „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” są Daria Ładocha, Dorota Godzina, Rafał Bryndal oraz Michał Będźmirowski.

– BreastFit uczy, jak radzić sobie z chorobą nowotworową i jak być mądrym wsparciem, gdy rak piersi dotknie bliską nam osobę – matkę, siostrę, żonę czy przyjaciółkę mówi Adrianna Sobol, Członek Zarządu Fundacji OnkoCafe-Razem Lepiej, psychoonkolog.

Zaawansowany rak piersi to nie tylko osobista tragedia, to także istotny problem społeczny, który dotyka najbliższych pacjentki i ma wpływ na całe społeczeństwo. Dlatego kampania BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa zwraca uwagę na istotną rolę najbliższych we wsparciu kobiety w chorobie. Kobiety z zaawansowanym rakiem piersi nie chcą pozostawać w cieniu. Chcą, aby ich potrzeby były widzialne, a głos słyszalny.

Trzecią edycję kampanii zainicjował spot „Niewidzialne”, którym bohaterki – pacjentki, chorujące na zaawansowanego raka piersi mówią jednogłośnie, że nie chcą żyć w cieniu choroby, być niewidzialne dla społeczeństwa i systemu.

Spot III edycji kampanii

Kampania BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa powstała z inicjatywy Fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej, jej partnerem jest Novartis Oncology. Celem kampanii jest zachęcenie do systematycznych badań i edukacja na temat choroby, jaką jest zaawansowany rak piersi.

III edycja kampanii objęta została Honorowym patronatem Małżonki Prezydenta RP Agaty Kornhauser – Dudy. Partnerem specjalnym kampanii jest Rzecznik Praw Pacjenta Bartłomiej Chmielowiec.

Kalendarz dostępny jest na stronie http://breastfit.onkocafe.pl/kalendarz/

Partnerem materiału jest Novartis Oncology.

Źródło: Novartis Oncology
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...