Natura Bissé: recepta na sukces
Materiał partnera

Natura Bissé: recepta na sukces

Dodano: 
Natura Bisse Diamond Cocoon
Natura Bisse Diamond Cocoon / Źródło: Perfumeria Quality Missala
Jak skutecznie wyróżnić się spośród dziesiątek firm pielęgnacyjnych obecnych na współczesnym rynku? Czym zachwycić, by zwrócić na siebie uwagę coraz bardziej świadomych i wymagających klientów? W jaki sposób przekonać odbiorców do swoich produktów, gdy oferta konkurencji jest bogata i różnorodna? Odpowiedzi na te pytania zna Natura Bissé, marka pielęgnacyjna obecna na rynku od ponad 40 lat. Zachęcamy, by poznać hiszpańską receptę na sukces!

Wizja

Był rok 1979, gdy 50-letni Ricardo Fisas stracił pracę w laboratorium. Jego żona Gloria tak wspomina ten czas: „Mieliśmy czworo dzieci, najstarsze w wieku zaledwie 14 lat. Ricardo próbował znaleźć inną pracę, jednak gdy starania nie przynosiły efektów uświadomił sobie, że na przeszkodzie stoi jego wiek i że prawdopodobnie nikt go nie zatrudni. Zdecydował więc, że założymy własną firmę. Obawiałam się, czy damy radę utrzymać dom i dzieci, ale zawsze ufałam Ricardo i wierzyłam w niego.” Bezrobotny wizjoner Ricardo, przekonany o niezwykłej skuteczności aminokwasów: kolagenu, elastyny i keratyny w ich wolnej formie, w swoim mieszkaniu w Barcelonie opracował pięć pierwszych kremów do użytku gabinetowego. Tak powstała Natura Bissé, jedna z najbardziej innowacyjnych marek kosmetycznych na świecie. Obecnie, po ponad 40 latach na rynku, Natura Bissé cały czas pozostaje firmą rodzinną.

Misja

Natura Bissé jako luksusowa marka segmentu beauty od samego początku swojego działania chciała i chce nadal być autorytetem. Kieruje się mottem Piękno jest niezbędnym łącznikiem ciała i umysłu i wierzy w holistyczne podejście do piękna jako elementu zdrowego stylu życia oraz pozytywnego dbania o siebie.

Trzy filary

Moc dotyku

Podstawową wartością Natura Bissé jest siła dotyku, dlatego jej nowatorskie rytuały spa to coś znacznie więcej niż zabiegi. To złożone, łączące różne elementy, a zatem całościowe doświadczenia, kojące wszystkie zmysły i zapewniające najwyższy poziom dobrego samopoczucia.

Kultura spa

Niezwykła kultura spa Natura Bissé przekłada się na unikalne kompetencje w zakresie pielęgnacji skóry. Znajomość świata spa i obecność w najsłynniejszych światowych spa pozwala marce na dobrą znajomość klientów, na bliską i życzliwą styczność z gośćmi oraz wiedzę na temat ich skóry, potrzeb i celów.

Konsystencja produktów

Znakiem rozpoznawczym Natura Bissé są także wyjątkowe konsystencje produktów, które rozbudzają zmysły i przekształcają rytuały piękna w chwile prawdziwej przyjemności. Obecnie w portfolio marki znajduje się ponad 150 doskonałych pionierskich produktów, stworzonych z troską i rzetelnością oraz w oparciu o wyniki badań.

Siła kobiet

Kobiety nie tylko zarządzają firmą Natura Bissé, ale stanowią aż 80% jej pracowników i to na wszystkich szczeblach. Taki zespół to nie tylko gwarancja znajomości kobiecych potrzeb w zakresie pielęgnacji, ale również bezpośrednia wiedza na temat efektów, jakich oczekują i wymagają od kosmetyków. Kobiety są filarem innowacyjności marki, ponieważ rozumieją, że utrzymanie zdrowej, pięknej skóry wpływa nie tylko na wygląd, ale także na ogólne dobre samopoczucie.

Innowacje

Natura Bissé kreuje i wyprzedza trendy współczesnej pielęgnacji. Przykładem są kosmetyki, które powstały w ramach najnowszej Diamond Cocoon Collection. Zadaniem tej składającej się z sześciu produktów linii jest zapewnienie skórze skutecznej i kompleksowej ochrony skóry przed oddziaływaniem niewidzialnych, lecz groźnych agresorów, charakterystycznych głównie, choć nie tylko, dla środowiska miejskiego: promieniowania UV, niebieskiego światła (HEV) emitowanego przez urządzenia elektroniczne oraz zanieczyszczeń, takich jak produkty spalania, lotne związki organiczne, metale, kurz, pyłki czy pleśń, których mikroskopijne cząstki (PM2.5 i PM10) przedostają się przez skórę, przyspieszając starzenie.

Anti-aging

Marka jest również pionierem pielęgnacji przeciwstarzeniowej i opiera swoje preparaty na najnowszych osiągnięciach biotechnologicznych. Naukowym przełomem w pielęgnacji skóry jest kolekcja Inhibit, która oferuje innowacyjne preparaty botox-like, stanowiące kosmetyczne uzupełnienie i alternatywę dla procedur medycyny estetycznej o spektakularnym działaniu na linie i zmarszczki mimiczne. Dzięki przełomowym składnikom, których zadaniem jest blokowanie sygnałów z mózgu do mięśni odpowiedzialnych za tworzenie linii mimicznych, preparaty Inhibit pomagają hamować i rozluźniać skurcze twarzy, działając bezpośrednio na źródło powstawania zmarszczek, jednocześnie napinając skórę i poprawiając jej wygląd.

W minionym roku Natura Bissé obchodziła 40-lecie działalności, świętując cztery dekady rozwoju, który zaowocował prawdziwie światowym zasięgiem: dziś marka jest obecna ze swoimi produktami i rytuałami pielęgnacyjnymi w 36 krajach w ponad 2500 punktów sprzedaży, wśród których znajdują się najbardziej prestiżowe spa i hotele oraz uznani światowi detaliści.

Za światowym sukcesem marki idą prestiżowe tytuły i nagrody: Natura Bisse jest pierwszą i jedyną oficjalną marką pielęgnacyjną Forbes Travel Guide oraz Najlepszą marką spa na świecie, wybraną podczas gali World Spa Awards.

Firma chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w ramach Fundación Ricardo Fisas. Fundacja oferuje zabiegi medycyny estetycznej dla pacjentów onkologicznych oraz wspiera dzieci z trudnościami w nauce i społecznej adaptacji.

Bogata oferta pielęgnacyjna Natura Bissé dostępna jest w salonach Perfumerii Quality Missala i innych perfumeriach luksusowych, w ekskluzywnych salonach spa oraz wybranych gabinetach kosmetycznych oraz online na www.PerfumeriaQuality.pl

Źródło: Perfumeria Quality Missala
 0

Czytaj także