Marka POLICE świętuje swoje 40-lecie limitowaną edycją kultowego zapachu
Artykuł sponsorowany

Marka POLICE świętuje swoje 40-lecie limitowaną edycją kultowego zapachu

Dodano: 
Jubileuszowy zapach POLICE
Jubileuszowy zapach POLICE Źródło:Selcos Distribution Sp. z o.o.
Jubileuszowa kolekcja marki powstała z okazji 40-lecia istnienia firmy. Od momentu wejścia na rynek reprezentuje nową jakość w świecie zapachów. Jest niewątpliwie prekursorem unikalnego, niepowtarzalnego i innowacyjnego stylu. Nowa seria to tylko 1983 flakony kultowego zapachu TO BE OR NOT TO BE z unikalną, specjalnie zaprojektowana zawieszką.

Police, to włoska marka słynąca przede wszystkim z akcesoriów modowych. Wprowadzona na rynek w 1983 roku przez braci De Rigo początkowo specjalizowała się w produkcji okularów przeciwsłonecznych.

W 1997 roku Police wprowadziła na rynek swoją pierwszą linię perfum a w 2003 roku pierwszą kolekcję zegarków. W 2013 roku firma wprowadziła na rynek również kolekcję odzieży. Marka Police była reklamowana przez wielu celebrytów, w tym Bruce Willis, George Clooney, David Beckham, Neymar, Ji Chang-wook i Antonio Banderas. Police jest także partnerem i dostawcą zespołu Mercedes-AMG Petronas Formula 1 Team w zespole Formuły.

Limitowana edycja to składowa owocowych i pikantnych nut

Projektantką zapachu jest Alexandra Monet – Firmenich. W nowym pudełku przyciągające wzrok złote elementy współgrają z tajemniczą aurą czaszki i logo 40. edycji, podkreślając luksusową, najnowszą wersję w elegancki i urzekający sposób. Kultowy flakon został odnowiony z nowym, błyszczącym, ciemnoniebieskim wykończeniem dodatkowo ozdobionym błyszczącym, złotym wisiorkiem w kształcie 40. Ciekawostką jest, że całkowita wyprodukowana liczba egzemplarzy tego zapachu, jest zapisana na jednej ze ścianek kolekcjonerskiego opakowania.

Limitowana edycja TO BE 40

Złote detale błyszczą na tle eleganckiej, głębokiej czerni i nocnego błękitu nieba, tworząc modny czarno-złoty efekt. Wewnątrz flakonu kryje się niepowtarzalny, oryginalny zapach, który dodaje użytkownikowi dominującego, męskiego i magnetycznego uroku.

Elegancja czarnego pieprzu jest złagodzona przez owocowe nuty grejpfruta i świeżość fiołka. Serce zapachu jest wyrażone świetlistym akordem kwiatów jabłoni i geranium. Kaszmir, paczula i biała ambra dopełniają tę kompozycję olfaktoryczną. Efekt? Zapadający w pamięć, przykuwający uwagę zapach.

Zapach definiuje charakter

Poznając zapach możemy zbudować i zwizualizować zarówno samą osobę jak i jej charakter: silną i niezależną lub łagodną, nie zabiegającą o atencję i wyróżnianie się spośród innych. Jeżeli zastanawiasz się, jakie perfumy wybrać lub po prostu lubisz eksperymentować, sięgnij zdecydowanie po markę Police, która pozwoli Ci odnaleźć to, czego szukasz.

Odnalezienie zapachu, idealnego zapachu to zazwyczaj czasochłonne zadanie. Produkty marki potrafią przykuć uwagę klientów, gdyż Police od zawsze stawia na oryginalny design. Kultowe flakony w kształcie czaszek stały się prawdziwymi ikonami. Niektóre z nich są przyozdobione dodatkowymi akcesoriami, takimi jak słuchawki czy korona. Idealnie odzwierciedlają charakter zamkniętych w nich zapachów.

Police 40 – logo

Perfumy Police powstały dla tych, którzy lubią się wyróżniać, są indywidualistami. Zdecydowane kompozycje są niepowtarzalne i pełne wyrazu. Będą idealnym dopełnieniem wielu stylizacji. Szata perfum nie pozostawia wątpliwości i od razu daje przekaz o charakterze esencji znajdującej się we flakonie. Czaszka nadaje stylu i stanowi nietuzinkowy element dekoracyjny na każdej toaletce czy dowolnym naszym ulubionym miejscu.

Szeroka gama zapachów Police sprawia, że znajdziesz wiele ciekawych propozycji. Każda kolekcja Police jest innowacyjna i starannie przemyślana, dzięki czemu można dobrać zapach pasujący idealnie do swojej osobowości. Perfumy Police to nieoczywiste połączenia różnorodnych akordów zamknięte w niezwykle unikalnych flakonach – m.in. w kształcie czaszki czy kajdanek.

Nowa edycja z linii kultowych czaszek z okazji 40-lecia marki POLICE dostępna jest tylko w butikach Police oraz wyselekcjonowanych punktach sprzedaży.

Marka dostępna w sieci drogerii Rossmann.

Źródło: Selcos Distribution Sp. z o.o.